Megrendeléssel kapcsolatos kérdések 

Hogyan tudok rendelést leadni? 

- Első lépésként a webáruházban ki kell választani a megvásárolni kívánt terméket/termékeket és a kosárba kell helyezni. Ezt követően ki kell választani, hogy regisztrált vásárlóként vagy regisztráció nélkül szeretné a megrendelést leadni. A kosárban van lehetőség még a termékek mennyiségének módosítására, valamint a kosárból való törlésére. 

Ezután a pénztár gombra kattintva a kapcsolattartási és szállítási adatok megadása után tudja leadni rendelését. 

A kosár összeállításában és a rendelés leadásában kollégáink telefonon tudnak segítséget nyújtani. 

 

Hogyan tudom lemondani vagy módosítani a megrendelésemet? 

- Amennyiben módosítani vagy lemondani szeretnéd a leadott megrendelésedet, kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek valamelyikén:  
Telefon: +36 20 383 8716 
e-mail: rendeles@nett.hu 

 

Van lehetőségem megjegyzést írni a megrendelésemhez? 

- Természetesen, a rendelés leadásának utolsó lépése a megrendelés áttekintése. Ennél a résznél van lehetőséged a megjegyzés mezőbe megjegyzést írni. 

 

Sérült terméket kaptam/ hiányosan érkezett meg a megrendelésem, kihez forduljak? 

- Amennyiben hiányosan vagy esetleg sérülten kaptad meg a rendelésedet, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 20 383 8716-os telefonszámon, vagy írj nekünk e-mailt a rendeles@nett.hu-ra, hogy minél hamarabb megoldhassuk a kialakult problémát. 

 

Szállítással kapcsolatos kérdések 

 

Mennyibe kerül a házhozszállítás? 

- A szállítási díj a megvásárolni kívánt termékek súlyától, mennyiségétől és típusától függ. A végleges szállítási díjról a megrendelés leadása során, a szállítási mód kiválasztása után válik láthatóvá. Természetesen van lehetőséged egyedi szállítási díj kiszámítását is kérned. 

 

Mennyi időn belül kapom meg a rendelésem? 

- A rendelés leadását követően a szállítás 1-5 munkanapon belül történik a készleten lévő termékek esetében. Az aktuális készletről érdeklődj a megadott elérhetőségeink valamelyikén.

 

Kapok értesítést a szállításról? 

- Igen! A megrendelést követően, munkanapokon 24 órán belül felveszik veled a kapcsolatot és egyeztetnek egy időpontot a kiszállításra. Amennyiben megrendelésedet hétvégén vagy munkaszüneti napon adod le, kollégánk az azt követő első munkanapon fog jelentkezni az általad megadott elérhetőségek egyikén. Saját autóval végzett kiszállítás esetén, a pontos szállítást megelőzően a sofőrünk 1 órával az érkezés előtt telefonon jelentkezik. 

 

Hogyan történik az áru lerakodása? Segítenek nekem a lepakolásában?

- Amennyiben a megrendelt áru teljes vagy több raklapon érkezik, annak a leemeléséről a szállító gondoskodik, a legközelebbi helyre.  A termékek udvarra vagy a házba történő bejutásáról a megrendelőnek kell gondoskodnia. 

 

Van lehetőség személyes átvételre? 

- Természetesen! A webáruházunkban leadott megrendelésedet, előzetes értesítést követően van lehetőséged átvenni üzletünkben. Illetve bármikor személyesen is vásárolhatsz üzletünkben! 

 

 

Fizetéssel és számlázással kapcsolatos kérdések 

 

Milyen fizetési módok közül tudok választani? 

Webshopunkban a következő fizetési lehetőségek közül választhat: 

- Bankkártyás fizetés a webshopon keresztül (OTP SimplePay) 

- Banki átutalás 

- Kiszállítás során utánvétel, mely során kiszállító kollégáinknál készpénzben és bankkártyával is kiegyenlítheti a vásárlás összegét. 

- Üzletünkben készpénzzel vagy bankkártyával