Megrendeléssel kapcsolatos kérdések
Hogyan tudok rendelést leadni?
- Első lépésként a webáruházban ki kell választani a megvásárolni kívánt terméket/termékeket és a kosárba kell helyezni. Ezt követően ki kell választani, hogy regisztrált vásárlóként vagy regisztráció nélkül szeretné a megrendelést leadni. A kosárban van lehetőség még a termékek mennyiségének módosítására, valamint a kosárból való törlésére.
Ezután a pénztár gombra kattintva a kapcsolattartási és szállítási adatok megadása után tudja leadni rendelését.
A kosár összeállításában és a rendelés leadásában kollégáink telefonon tudnak segítséget nyújtani.
Hogyan tudom lemondani vagy módosítani a megrendelésemet?
- Amennyiben módosítani vagy lemondani szeretnéd a leadott megrendelésedet, kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
Telefon: +36 20 383 8716
e-mail: rendeles@nett.hu
Van lehetőségem megjegyzést írni a megrendelésemhez?
- Természetesen, a rendelés leadásának utolsó lépése a megrendelés áttekintése. Ennél a résznél van lehetőséged a megjegyzés mezőbe megjegyzést írni.
Sérült terméket kaptam/ hiányosan érkezett meg a megrendelésem, kihez forduljak?
- Amennyiben hiányosan vagy esetleg sérülten kaptad meg a rendelésedet, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 20 383 8716-os telefonszámon, vagy írj nekünk e-mailt a rendeles@nett.hu-ra, hogy minél hamarabb megoldhassuk a kialakult problémát.
Szállítással kapcsolatos kérdések
Mennyibe kerül a házhozszállítás?
- A szállítási díj a megvásárolni kívánt termékek súlyától, mennyiségétől és típusától függ. A végleges szállítási díjról a megrendelés leadása során, a szállítási mód kiválasztása után válik láthatóvá. Természetesen van lehetőséged egyedi szállítási díj kiszámítását is kérned.
Mennyi időn belül kapom meg a rendelésem?
- A rendelés leadását követően a szállítás 1-5 munkanapon belül történik a készleten lévő termékek esetében. Az aktuális készletről érdeklődj a megadott elérhetőségeink valamelyikén.
Kapok értesítést a szállításról?
- Igen! A megrendelést követően, munkanapokon 24 órán belül felveszik veled a kapcsolatot és egyeztetnek egy időpontot a kiszállításra. Amennyiben megrendelésedet hétvégén vagy munkaszüneti napon adod le, kollégánk az azt követő első munkanapon fog jelentkezni az általad megadott elérhetőségek egyikén. Saját autóval végzett kiszállítás esetén, a pontos szállítást megelőzően a sofőrünk 1 órával az érkezés előtt telefonon jelentkezik.
Hogyan történik az áru lerakodása? Segítenek nekem a lepakolásában?
- Amennyiben a megrendelt áru teljes vagy több raklapon érkezik, annak a leemeléséről a szállító gondoskodik, a legközelebbi helyre. A termékek udvarra vagy a házba történő bejutásáról a megrendelőnek kell gondoskodnia.
Van lehetőség személyes átvételre?
- Természetesen! A webáruházunkban leadott megrendelésedet, előzetes értesítést követően van lehetőséged átvenni üzletünkben. Illetve bármikor személyesen is vásárolhatsz üzletünkben!
Fizetéssel és számlázással kapcsolatos kérdések
Milyen fizetési módok közül tudok választani?
Webshopunkban a következő fizetési lehetőségek közül választhat:
- Bankkártyás fizetés a webshopon keresztül (OTP SimplePay)
- Kiszállítás során utánvétel, mely során kiszállító kollégáinknál készpénzben és bankkártyával is kiegyenlítheti a vásárlás összegét.
- Üzletünkben készpénzzel vagy bankkártyával